Friday, January 1, 2010

" HAPPY NEW YEAR 2010 "

Hari ini dh masuk tahun 2010,yang pasti semua insan mempunyai pelbagai azam yg ingin di capai....Aku???apa ekk azam aku?maybe nak jadi seorg ibu & isteri yang lebih penyanyang & terbaik berbanding dulu...andd mcm2 lagi laaa....klu ikutkan bnyk azam yg nak di kecapi cuma buat ngn x buat je..huhuhuhu.Now aku dh masuk 29weeks...dh 7 bulan lebih, beberapa bulan je lg tinggal untuk aku melahirkan cahaya mata aku yg kedua ini. Harap2 semuanya selamat...Tahun ni anak dh bertambah, belanja pun bertambah..ahli bertambah..hehehe,keceriaan pun bertambah...Mudah-mudahan kebahagiaan bertambah berlipat kali ganda di samping di permudahkan segala apa yg di lakukan & di murahkan rezeki...aminnn. Nway pada semua rakyat 1 MALAYSIA - selamat menyambut TAHUN BARU 2010.

No comments: