Monday, January 25, 2010

" HAPPY BESDAY TO MY HUBBY "

Hari ini hari jadi my beloved hubby...mlm td tepat jam kul 12.00am aku terus wish kt papa, dania plak titun awal....so x sempat nk nyanyi sama2 ngn dania kt papa...Papa pun semlm seharian ader lawan futsal kt tjg malim...dari pagi smpai la ke mlm...kul 11.30pm baru balik..So, hari mgu semlm aku & dania mmg seharian la duk kt umah x kuar2...nk bawa dania jln2 naik moto aku plak x larat, memandangkan aku dh sarat la nih...nk bawa perut gi, cmno la nk bawa dania wink Nak ikut hubby pi tgk main futsal...tgk la dia pun balik lambat...klu aku ikut, mau aku & dania hampir masak duk kt situ..huhuhu. Nway, to papa....mama & nia ucapkan " HEPPY BEFDAY TO YOU ", moga panjang umur, murah rezeki & hari yg beerti ini akan menjadikan papa lebih matang & tabah dlm menjalankan tanggungjawab sebagai seorg suami & papa.

No comments: