Tuesday, January 5, 2010

" HAPPY 30TH BIRTHDAY TO ME...5 JAN 2010 "

Berdetik je jam pukul 12.00am mlm td..papa & dania terus nyanyikan lagu HAPPY BIRTHDAY kt aku..wahhh!!!terasa gembira bercampur sedih tau...sedih psl umur dh meningkat & gumbira sebab org2 tersayang still ingat tarikh yg begitu bermakna ini. Apa pun terima kasih kt papa & dania syg di ats ingatan & ucapan kalian....Moga dengan hari yg berbahagia ini menjadikan aku lebih matang dalam menghadapi segala dugaan yg mendatang & memberi sinar kebahagiaan yang berpanjangan hingga ke hujung nyawa. Nampak nya befday aku kali nih..menjadikan umur aku dh mencecah 30 tahun...huaaaaa...nmpk je angka 3 rasa mcm tua plak....hehehe. Tapi xper,tu bukan tua tapi matang. namanyer...ececece, nk sedapkan hati la konon nyer tuh...razz Malam td masa papa & dania nyanyikan lagu befday kt aku...nia nyer version lagu lain skit bunyi nyer..hehehe, dia nyanyi mcm ni...." EPI TEFBAY TO YOU, EPI TEFBAY TO YOU, EPI TEFBAY TO MAMA, EPI TEFBAY TO YOU "..lirik baru tu...kui..kui..kui..Apa la ank mama nih..lain pun lain lah bunyinyer..asalkan ank mama nih tau arini befday mama....Nih pg td dia duk bgun lmbt gak ler coz mlm td tdo lmbt...nk wish kt mama nyer pasal..mekacihhhh syggggggg...MAMA SAYANG DANIA & PAPA..emmuahhhh...

No comments: