Thursday, October 1, 2009

" SALAM AIDILFITRI PADA SEMUA "

Assalammualaikum...
Pada semua yg mengenali diri ini, pertama sekali aku ingin mengucapkan Salam Aidilfitri pada semua yg mengenali diri ini terutama pada yg rajin menjenguk blog aku yg rasanya sudak kian berhabuk tidak di kemas kini...Almaklumlah....suasana raya masih terasa, cuti raya baru sahaja berlalu...rasa seperti tidak puas pulang ke kampung halaman...huhuhuh. Raya kali ini memang aku cuti sakan...raya sakan...semua nya sakan...bila dh sakan..badan usah ckp la letih segalanya. Tahun ni aku beraya bersama keluarga belah mertua...raya ke-4 baru pulang ke rumah ibu bapa aku....memang letih la jugak coz sibuk dengan tlg mertua & mak aku buat rumah terbuka. Kemudian pergi beraya ke rumah sanak saudara belah mertua...hadir rumah kenduri kawin lagi....Huihhhhh...memang letih tapi besttt. Memandangkan terlalu busy dengan beraya & rumah terbuka..smpai terlupa aku nk amik gmbr aku, hubby & dania ketika bergaya dengan baju raya..Cuma hanya sekeping sahaja gmbr raya bersama keluarga sebelah mertua yg aku ada...tu pun gmbr ini di tgkp di pagi raya di kedai gmbr, lepas je tgkp gmbr kami sekeluarga terus pi beraya smpai la ke petangbiggrin

No comments: