Friday, October 16, 2009

" BILA MENGIDAM MEMPELAM MUDA "

Nmpknyer kali ni aku pregnant asyik duk mengidam buah mempelam muda je....dari awal mengandung aritu aku asyik duk mencicah buah mempelam muda..nasib buah tu senang cari & tgh musim skrg nih. Hari tu masa raya mengidam buah rambutan..tp dh pulun habis dh ...kebetulan kt rumah opah saudara hubby ader bnyk pokok rambutan...& buah2 nyer pun tgh lebat kt ats pokok..tu yg kenyang ngn buah rambutan je raya aritu...hehehe...Maybe kali ni dpt baby boy kotwink..insyallah..huhuhu coz masa aku mengandungkan dania dulu tak lah seteruk ini aku mengidam nk mkn buah mempelam muda...dulu buah rambutan aje.Tapi kt rumah aku nih nmpknya bukan aku aje yg suka mencicah...malah my hubby & dania pun turut sama join aku mencicah...depa pun kaki asam..hua..hua..hua.Kt umah dh habis pelam muda, sok nk cari lg la kt pasar tani...

No comments: