Sunday, October 18, 2009

" AKTIVITI DI HARI AHAD... "

Arini hari ahad...biasa la klu cuti2 camni...sure aktiviti memasak aku x lepas punyerwink Tapi macam semlm hari sabtu memang aku rasa tahap boring yang melampau coz xtau nk buat apa...nk msk lauk2 mentah xder...so, beli je suma yg ready made. Cuma mlm tuh je papa ajak pi rumah terbuka kawan dia kt slim...perghhhhh...punyer la besar jamuan rumah terbuka kawan hubby aku tu...siap pasang 2 khemah lagi, mula2 aku ingatkan ader kenduri ke apa ke kan...segan gak coz aku pakai suar je...last2 betui rupa2nyer memang rumah terbuka...So, aku apa lagi mkn je la apa yg org tu sajikan..janji konyang. Pastu papa ajak pi lepak plak kt umah kawan dia yg dekat ngn rumah terbuka td...geng bola dia la..apa lagi wink, dia siap tgk bola plak kt astro..smpai la kul 11mlm baru balik umah...hehehe,nasib dania ok..dia main2 ngn ank kawan papa tu. Tapi aku la yg ngntuk tahan gaban masa tu tp wat2 rilekss je...Pagi td bagun2 je aku rasa cam nk mkn nasi lemak plak...memandangkan bahan2 nyer dh ader...so aku wat simple2 je janji nk mkn nasi lomak buatan sendiri. Rasa mcm dh jemu plak mkn nasi lemak beli je...Time tu papa kuar pi pasar beli barang2 mentah..coz aku nk masak arini,xmo beli lauk ready made..boringggg. So, pas sesi breakfast ngn papa & dania...kami rehat2 jap,pastu aku sambung msk utk lunch....bla..bla..blaa...Ni lah hasilnyer...huhuhuh...bila dh masak mcm ni kan baru rasa puas mknnn...perut pun kenyang tahap gilerr...ni pun dh ngntuk cam nk titunnn...aduiiii!!!dania dh lelapp di buai mimpiii dah..hehehe. Ok, bubuyyy nk titun jap..
Air kopi


MENU LUNCH TADI



AIKSSS APA ANAK MAMA BUAT TUUUHHHHH.........

Ragam si ank dara....hehehe

No comments: