Wednesday, May 27, 2009

" BALIK KAMPUNG BELAH MERTUA "

Last weekend aku balik ke kampung rumah mertua...saje je balik jenguk adik ipar aku yang kawin tahun lepas tu dh pun melahirkan cahaya mata pada awal bulan May aritu. Errmmm..nampaknya cucu mak mertua aku kali ni gurl lagi...maklumlah kuarga belah my hubby ni kekurangan lelaki...cucu mak mertua aku sorg je lelaki iaitu anak kepada kakak ipar aku...so, memang manja la ank buah aku yg sorg ni.xper2...pasni aku plak dptkan baby boy..huhuhuh,insyallah klu ader rezeki. Kebetulan hubby aku pun satu2nya ank lelaki dlm keluarga dia..thats mean aku pun satu2nya menantu perempuan lah dalam keluarga mereka....nk kata manja....dh bosau mana plak nk manja2..cuma lebih di titik beratkan kot..berbanding menantu2 yang lain..hehehe. Apapun tahniah buat adik ipar aku...Moga menjadi seorg ibu yang penyayang untuk selamanya....

No comments: