Thursday, May 14, 2009

" ADA LAGI..... "

Ermmmm.....arini pagi2 pas bgun titunnn aku dh snap gmbr si minah ni...dengan muka bangun titunn dia terus mencapai kapal terbang papa dia punyer....dia dah pandai control kapal terbang tu sampai hancurr di buatnya...patah dh satu sayap kapal terbang tu. La nih...xleh main dh....

kemudian...pas mandi sume, dia nk mkn jagung plak...terpaksa la mama rebus jagung jap...dania ni mmg minat sungguh mkn jagung...ikut papa dia. Kdg2 satu tongkol jagung tu dia leh habiskan sorg tau...pastu bila membuang air bosar..penuh laa dengan jagung wink

Kita rebus dulu

Kusyuk tu tgh mkn

Sampai terbaring mkn jagung


OPPSSS.....KORANG PERASAN TAK RAMBUT DEPAN DANIA DAH LAIN SEJAK BALIK KAMPUNG MASA CUTI HARI BURUH TEMPOHARI...heheheh, ni sebab mak aku yang potong rambut dia...Be4 tu rambut depan dia mmg teramat panjang sampai tertutup mata dia, so... mak aku pun rungsing melihatnya. Dia amik gunting panggil dania dtg kt dia...yang heran nya dania ni nak plak serah diri pi kt opah dia..klu mama yang nk potongkan ...langsung xnak. Pastu masa mak aku nk potong tu...dania asyik tunduk je, maybe dia geli kot takut rambut tu jatuh kat ats muka dia. Mak aku plak pakai taram je potong terus....last2 tgk dah pendek terus & senget plak tu wink....nmpk la sume dahi dania nih...hahahaha...Bak kata papa " dah macam PUO CHU KANG papa tgk "....heheheh lol wink



heheheh...lihat la wajah ku



No comments: