Friday, March 14, 2008

" MACAM-MACAM ADA "

Assalammualaikum...
Rasanya dah 2 minggu lebih aku x menerjah ke blog aku ni...maklumlah macam2 plak masalah dtg, dengan aku x berapa sihatnya,hubby pun baru lepas sembuh dari demam denggi and intenet kt rumah plak down akhir2 ini.So,masa intenet down tu usah ckp la boringnya.Ermmm....apa lagi aku hanya dipenuhi dengan aktiviti memasak,shopping,pi tengok hubby main futsal & bermain dengan dania sahaja..hehehehelolJommm..kita tgk macam2 yang aderrrr...... lol

MENU CORNER
Masa ni aku buat laksa untuk menu makan petang sambil ditemani dengan air nescafe panas.Nescafe ni air peveret aku dari dulu2...huhuhu

Buah2 ni saje je tgkp,xdo kojo la ni....kt rumah aku mesti kena ader buah-buahan..x kiralah buah apa pun.Klu xder rasa mcm x lengkap plak hidup aku wink


KOLEKSI DANIA KINI
Aritu tgh boring2...hubby ajak kuar jln2 sekitar pekan Tanjung Malim.So,sambil jln2 tu singgah sekejap kt kedai baby Disney.Ermmm....dh tgk2 berkenan plak baju2 dania,so aku pun belilah 3,4 pasang baju,kasut & lain2.

Sekarang dania dh pandai main basikal plak...tapi dia x boleh nk kayuh lagi,
bila naik dia tolak dengan kaki sahaja biggrin

Aikksss....spongebob pun nk tgkp jugak ekkk...keh keh keh!!


MARI BELAJAR..ANAKKU
Now,aku dh start ajar dania tentang nombor & huruf...Nampaknya dia memang berminat.Kadang2 dia pegang pen & conteng2 kt kertas..sampai dinding rumah aku pun dia dh pandai contenggg....huhuhu,abihla rumah mama!!!!!Bila dia rasa nk belajar dia akan tgk benda2 ni sambil menunjuk2kan tangannya pada setiap huruf & nombor walaupun masih belum betul2 kenal...hehehehe...Good gurl.....



SESI BERGAMBAR

No comments: