Monday, March 31, 2008

" JALAN2 @ IPOH TOWN "

Masa cuti Maulidur rasul tempohari aku sekeuarga pulang ke kampung ibuku.Memandang hari itu hubby terlibat dengan perlawanan Takraw seluruh Malaysia yang diadakan di Perlis selama 4 hari dan hubby menjadi ketua pengiring bagi student politeknik kat sini..So,hubby ajak balik hari rabu mlm...Aku plan mmg nk blk kampung weekend tu..nampaknya,terpaksa la balik awai skit...that's mean aku lepak rumah emak aku lamak jugak la...sonok sakan la aku lol Sepanjang aku berada di kampung..sempat jua aku melawat opah2 serta atok2 aku.Kemudian aku juga berkesempatan melawat rakan seperjuangan aku dulu masa zaman persekolahan kerana baru melahirkan seorg cahaya mata perempuan...congrats to SYIDAH & WAN.
Hari ahad hubby pulang dari perlis,isnin & selasa dia amik cuti lagi..Hari isnin hingga selasa tu aku lepak rumah mertua plak...memandangkan time tu dania & aku demam+selsema+batuk..so x best la sangat.Selasa tu, masa on the way nak balik ke rumah kami..aku & hubby jalan2 dulu sekitar Ipoh..cadang nak survey electronic baby cradle utk dania...tgk2 berkenan and kami pun beli.Senang skit x payah enjut dania mlm2...Be4 ni asyik nak kena enjut 24 jam jenuhhhhhh la mama ...wink

No comments: