Wednesday, December 12, 2007

" MUSIM X SIHAT "

Hai kawan2 semua...dah seminggu x update blog...ermmm, bukan apa minggu lepas satu kuarga aku sume kena demam. Aku la mula2 bawa virus demam tu,lepas tu dania and last sekali hubby plak wink hehehe...Hari selasa lepas aku bawa dania pi klinik untuk cucuk setahun..yang hairannya kali ini dania x nangis lama...mungkin dia dh besar kot,dah paham...tapi dia demam hari ketiga selepas cucuk tu..sian gak tgk dia. Hari rabu tu pula abang and kakak ipar aku datang rumah aku tidur kat sini,saje bawa anak2 depa berjalan ke KL musim sekolah ni,so be4 ke KL singgah kejap umah aku...sonok sangat rasanya aku kerana akhirnya depa sampai jugak teratak aku yang serba kekurangan ini. Kali ini aku masak laksa..jamu untuk makan petang. Malam tu masak biasa2 jek biggrin ..tapi x sempat nak amik gambar masa depa datang, duk ghalik bersembang ngn kakak ipar..langsung terlupa.Ermmm...xperlah, xder apa pun yang menarik nak di ceritakan untuk kali ini...Nanti ader cerita terbaru aku ku coretkan di dalm blog ku ini...

No comments: