Monday, December 31, 2007

" HAPPY NEW YEAR "

Assalammualaikum semua....sowi kawan2 coz dah lama x mengupdate blog ni..bukan apa nk update ni kena tunggu ada mood... winkwinkwink baru leh tulis macam2.Lagipun baru2 ni camera hubby dah rosak sad lagila aku rasa xder mood nak update blog,maklumlah xleh nk upload gambar....ermmm..kena beli camera lain la jawabnya....xtau la bila nk beli..hehehhe. Apa ekkk nak diceritakan buat kali ini lol...xder apa kot,lagipun tirai untuk tahun 2007 pun dh nak belabuh..harini last, and bolehla kita say "HELLO" utk tahun 2008.Malam ni xtau gi nk celebrate NEW YEAR ktner...kalau hubby nak laaaa....Nway sempena tahun baru ni semua orang ader AZAM baru ...hehehe. Apa azam aku ekkk???question Kalau boleh tahun 2008 aku berazam utk dapat keje coz bagi mempertingkatkan lagi prestasi ekonomi kehidupan aku sekeluarga,ingin hidup lebih bahagia disamping suami dan anak tersayang,menjadi isteri yang lebih menghormati suami(solehah)...kua kua kua kuarazz ,menjadi ibu yang sempurna,menjadi manusia yang lebih matang...and macam2 lagi lah azam aku wink Insyallah...harap2 tercapai semuanya...aminnnn.Oklah...lastly aku nk ucap HAPPY NEW YEAR untuk semua yang mengenali diri ini, moga kita semua akan menjadi insan yang lebih berjaya dalam menempuhi tahun baru-2008 ini.Bubuyyyy cool

No comments: