Tuesday, September 4, 2007

" ZOO TAIPING "




Mama & Dania

Papa & Dania

Naik train

Mama

Dania ngn mak uda & makyang

Dania tgk mana tuh;)

Ermmm....1 september 07 aritu mak mertua aku ajak keluar berjalan ke zoo Taiping,maybe dh lama dia x keluar berjalan2 kot....Kebetulan plak time ni sume anak2 dia berkumpul jadi depa plan nk pergi.Aku siapkan dania dulu pagi tu.Kami bertolak ke sana lebih kuang tengah hari la,cadang nk bertolak pagi..tapi siap punya la lama xspecially anak2 dara(adik2 ipar aku)..heheheh..so terpaksa bertolak lambat.Sampai kt sana lebih kurang pukul 1 lebih mcm tu la.Aku tgk zoo taiping ni pun mcm dh x cntik coz zoo ni pun dah tua so sume tempat2 or kandang2 dlm tu sume dh lama termasuk haiwan2...Jauh jugaklah melawat dlm zoo tu...mula2 jalan kaki pastu try plak naik train kt dlm tuh.Masa atas train tu dania tetiba plak nangis xmo naik...maybe time ni dia ngntuk sgt ..dh x larat nk tgk haiwan2 kt dlm tuh.Lepas dh naik train tu kami rehat2 jap and terus balik.So,masa nak balik tu kami singgah jap kt pekan Taiping perkena sate kt sana.Dalam ms tgh duk syok mkn sate dania boleh tertidur atas pangkuan mak mertua aku:)maybe letih sgt kot;)Pas mkn baru kami pulang....Ermm..okla jugak pi zooo ni....








No comments: