Tuesday, July 14, 2009

" NAK TAU TENTANG DANIA LA NIHHH "

Ermmm....dh lama aku x citer pasai dania cayang....asyik duk buh gmbr dia je kan. Hujung bulan Nov 2009 ni..genaplah 3 tahun umur dania. Wahhh!!! dh bosauuu ank mama ni...sekarang ni dia dh bijak sesgt..boleh dijadikan kawan, peghibur di kala aku sunyi & sedih...suka sgt berckp dengan sentiasa mengeluarkan pertanyaan bermula dgn " apa " ????contohnya..klu aku msk dia sure akan amik kerusi kecik dia, letak sebelah aku & berdiri ats kerusi tu...& tgk apa yg aku msk. Pastu tanya " mama msk apa" ? kemudia klu dia nmpk bawang ke, cili ke, barang apa sekali pun di dpn mata dia..sure dia akan tanya " apa tu mama " ? and selagi aku x jawab, selagi itu dia akan tanya smpai dia tau apa jawapannya. Aku la yg letih nk menjawab je kejenya....Kemudian dh pandai baca doa makan...nyanyi pun terror...paling dia suka dengar lagu CUBA-Faizal Tahir, KETAHUAN-Matta, TIADA LAGI-Search. Dia ingat lirik lagu2 td...Susu everytime dia nak...x kira waktu pagi,siang,ptg,mlm...kdg2 x smpai 15minit dia nk lagi...tu yg smpai aku sediakan 5 botol susu dia siap2...nnt klu dia nakkk....aku bancuh je...tp yg jenuh nk basuh la botol2 td.Pastu HP aku & HP hubby dia dh advance menggunakan nyer...paling dia suka amik gmbr guna camera HP...mcm2 la dia tgkp...tu yg penuh memory card dlm hp tuhhh...And satu lagi yg aku perasan dania suka sgt mkn ayam goreng....dia panggil ayam=KOKOK.Tu yg klu aku grg aym dia ngn papa dia yg duk ngadap dulu...hehehe. Anak & bapak sama2 suka mkn ayam..huhuhuhu. So...jom layan gmbr dania terkini..baru aku amik smlm & sat tadi...

No comments: