Saturday, April 18, 2009

" BORING.... BORING....BORING "

Pagi td aku bagun tdo rasa mcm malas sgt....so,bagun2 je aku lepak dulu before mandi & breakfast. Papa hari ni pagi2 lagi dh keluar ader lawan game Futsal kt besout. Maklumlah my hubby ni mmg dari zaman muda mudi dulu memang giler bersukan...siang malam asyik bersukan dengan bola lahh,futsal, badminton, tenis, ping pong & mcm2 lagi. Dia ajak aku & dania pi sekali tgk dia main futsal tapi rasa mcm dh serik la plak coz last week & sebelum2 ni penah gak tgk papa main. Punya la lama dari pagi smpai la ke mlm. Dia main dengan bnyk team...sapa menang lwn dgn yang menang..begitu lah seterusnya smpai la kalah baru leh balik....So.team papa ni asyik duk menang je...tu yang aku & dania duk tunggu gak...ader sekali tu papa main futsal kt padang, kami anak beranak tengok dengan keadaan cuaca yang panas terik sampai burn kulit aku & dania...tu yg dh serik tu tp best gak tgk coz sambil2 tu leh release tension dari duduk kt rumah. Hari ni mls nk join papa tapi ader kala nya rasa boringg...boringg...boring...So,aku membzkan diri ini dengan aktiviti mengemas, memasak, basuh kain, jemur karpet (mls nk pakai karpet plak), mop lantai & main dengan dania. Ni dania tgh titunnnnn...sat lg dia bgun sure dia ajak aku turun bawah pi kt taman permainan....tu la dia klu dh ader anak..kdg kala kita kene turuti juga kata2 mereka...asalkan mereka happpyyyyy lolbiggrinlol

No comments: