Tuesday, April 7, 2009

" APA KABAR SEMUA.....TEMAN KEMBALI LAGI......"

Assalammualaikum......
Apa kabar semua.....terima kasih pada teman2 yang masih sudi membuka blog ku ini walaupun sudah berzaman tidak di edit2 lol Hati memang dah rindu sakan nk edit blog, namun ader beberapa masalah yang timbul..komputer aku wat hal daaaaa...nak repair laki aku bzzzz je memanjang....huhuhuhu.Tentang berita terkini aku, macam biasa aje...still macam dulu. Ader member siap tanya hasni senyap je ni dh pregnant lagi kewink hua...hua..hua.Huihhhhh....belum lagi,still dania sorg sahaja setakat ini. Sebut pasal dania ank dara aku sorg ni...kini sudah membesar bagai juara...hehehehe,dh pandai bercakap...mulut pokpek2 duk tanya itu ini...sampai aku yang naik pening nk menjawab soalan2 dia. Cuma sejak kebelakangan ini dia kurang sihat...batuk & selsema xmo hilang2....dah pi 5 klinik dah termasuk klinik pakar namun x luttt juga dengan sume ubat2 depa.Tapi sume doktor ckp dia ok je..sihat walafiat...maybe perubahan cuaca kini asyik ujan panas kot...tu yang buat selsema & batuk dia kejap ada kejap hilang. Gambar terbaru dia xdak la wat ms ni...dlm hp bnyk laaaa...nnt la teman bubuhhhhh....okies....wa cau dulu

No comments: