Thursday, August 12, 2010

" SALAM RAMADAN BUAT SEMUA "

Assalammualaikum semua...
Pertama sekali aku nk ucapkan selamat berpuasa pada semua umat islam yg mengenali diri ini..Hari ni dh masuk hari kedua kita berpuasa...semalam hari pertama berpuasa aku,hubby & anak2 berbuka kt luar je...x masak pun,tetiba plak hubby ajak keluar.Seronok gak..nasib anak2 x meragam ok je..Harini mungkin menu untuk berbuka aku beli kt Bazar Ramadan je kot...x merasa lagi pi bazar kt sini. Weekend insyallah baru aku masak...apapun menu berbuka klu masak sendiri baru besttt...rasa puasnyer. Tapi aku sejak ader baby nih..payah skit nk masak,bukan menjadi satu alasan untuk tidak masak..tp mmg payah coz Daris klu berjaga dia nk berdukung, klu titunnn pun kejap2 je...letak dlm stroller pun kejap je nak..pehtu nangis nk di dukung. Ok la...nk lipat kain jap sementara anak aku titunn, nnt dia jaga susah nk wat kojerrr. Apapun buat semua moga2 puasa kita kali ini memberi seribu makna & keberkatan serta mengajar kita erti puasa yg sebenar-benarnya...

No comments: