Thursday, March 4, 2010

" MAJLIS PERKAHWINAN ADIK IPARKU YG BERLANGSUNG DI BATU GAJAH,PERAK "

Pada 13 Februari 2010 yg lepas majlis perkahwinan adik ipar aku iaitu SHELLY SUZANI & RIDWAN telah pun berlangsung di kediaman rumah mertuaku di Batu Gajah, Perak. Kali ini tema majlis mereka adalah warna HITAM-PUTIH...trend terkini. Alhamdulillah nampknya meriah jugak la majlis perkahwinan mereka kali ini. Cuma aku je yg rasa x syok..maklumlah perut dh bosau..rasa x selesa dengan keadaan mcm ni..so terpaksa duk rehat tgk je la depa wat kojer. Nak tulunggg x boleh. Masa nih pun kaki aku dh bengkak sakan...so, x berani sangat aku nk tulung..just duduk rehat je. Perasaan risau ader gak dlm sanubari hati aku mana la tau kot2..aku terberanak ke time ni sbb aku cam rasa x larat dh sgt2. Apapun tahniah buat adik ipar aku, selamat menempuh alam perkahwinan & moga kalian akan berbahagia hingga ke hujung nyawa. Di sini ader di selitkan beberapa gambar pengantin dan juga gmbr aku,hubby & dania ketika majlis berlangsung, jenguk2 la ekkkk.....




No comments: