Wednesday, January 30, 2008

" PI KENDURI KAWIN COUSIN KT KL "

Ermmm...weekend baru2 ni aku and family pi KL attend kenduri kawin my cousin MIRA...kt wangsamaju.Dulu masa aku kawin dialah yang dtg seminggu awal tolong aku pakaikan inai la,kemas tu kemas ni & tlg mcm2 lg wink .Masa tu dia bujang lagi,skang dia kawin aku plak xleh nk buat mcm tu coz aku dh kawin,maklumlah dah ader hubby and daughter..hehehehe. Tapi aku ngn hubby mai umah dia awal hari jumaat,kendurinya hari ahad.So,sempatla aku tlg skit2 mcm buat souvinier utk org ramai.Sonok gak kenduri si mira ni..tema color dia pilih merah+putih.So...aku,hubby & dania pun pakai baju wana merah gak aritu..hehehe lol .Dia buat kt Dewan,hantaran pun cantik..ala2 inggeris gitu,bos dia tlg buatkan.Pelamin pun sume guna bunga ros hidup...biggrin Tapi yang x best hari sabtu ptg tu anak aku dania tetiba plak demam..so,x bnyk gmbr mira yg dpt aku amik coz dania meragam je...gmbr pun x berapa clear coz guna HP aku.....paham2 je lahhh wink
Ni kt masjid masa nikah

Masa berarak nk masuk dewan

Actually pelamin mira ni tepi dia tu pjg lagi tp aku x tgkp sume wink
Bunga2 tu bunga ros hidup

Dania ngn papa...ms ni cuaca tgh panas terik,
dania tgh syok mkn bahulu ikan wink




No comments: