Friday, November 30, 2007

" DANIA MAIN KT TAMAN"

Ptg semlm tetiba plak aku rasa mcm nk makan ABC...(mcm org pegnan plak teringin2)...Ni tgk citer Senario punya pasal la....ader kuar plak orang tgh duk mkn ABC..hehehehe,so aku pun msg hubby ajak kuar pergi makan kt Slim River,nasib hubby nak.Kt kedai tu akhirnya dapat jua ku mkn ABC dan aku order skali 2 bihun sup utk aku and hubby sebagai mkn petang...xyah nak msk2 dah.Pas makan sume..sampai je kt umah aku bawa dania pi Taman Kanak2 kt sebelah rumah aku ni...sian plak dania x penah bawa dia,taman dahla dekat..selalu dengar bdk2 main tp dania x penah main..huhuhuhu;)Hubby plak pas balik tu bergegas nak main football,kawan2 dia dh duk msg ajak main.Wahhh...nmpknya dania seronok sungguh duk main buaian la,kuda gerak2 tu...mulut pulak riuh coz dia tgk ramai budak2 main kt taman tu..dia rasa mcm happy sangat:D.....xper,esk mama bawa anak mama main lagi sampai dania dah naik jemuuuuu...hehehehe.Ni ader beberapa keping gmbr yang sempat kami ank beranak posing sambil main tp gmbr x berapa clear sgt coz guna HP aku....maklumlah hp x canggih wink

Mak ngn anak sama posing...ni sapa yang duk terlebih main ni...heheheh razzrazz

Tgh kusyukk main kuda lol





No comments: