Wednesday, August 29, 2007

" BALIK KG LAGI "

Rasanye dalam bln ogos ni every weekend kami asyik balik kg je,ahad baru2 ni balik lagi ke rmh mak mertua aku coz hubby ader pertandingan game futsall kt ipoh.Kami balik hari sabtu mlm coz sabtu ptg tu hubby ader lwn bola plak kt sini.Hubby aku ni memang terlebih aktif dgn game2 mcm ni,katanyer nk jaga bdn..konon2 la tuh;)My mil plan ahad tu nk pi ZOO TAIPING but everybody kt umah tu asyik bz je aritu,adik2 ipar aku plak sume keje x cuti,hubby ader game..so,terpaksalah tangguh nk pi zoo next week:D Ahad tu pas hubby main futsall,ptg tu kami mmg cadang nak balik ke politenik but hubby kata bdn dia letih sgt..so,dia decide nk cuti & balik esknya.Mlm tu aku pun plan la ajak hubby esk pg pi beli baju kurung raya for me & dania..hehehehe.Pagi tu apa lagi bergegas aku siap2,yelahhh ni pun kira dh lmbat tau aku cari baju kurung nk tempah utk raya....raya pun dh nk dekat.Kepala pun duk fikir ader ke lagi org nk terima tempahan baju raya coz klu boleh aku nk sama kain baju kurung ngn dania.So,jalan punya jalan akhirnya kami jumpa kain yang berkenan & hubby pun nak gak tempah baju melayu dgn kain yg sama(Kain plain)Cari dan cari jumpa jugak akhirnya org yang nk wat baju aku & dania...baju hubby mmg ader org nk buat lagi.So,raya tahun ni baju kami bertiga sume sama...yahoooo!!!!:D Lega rasa hati bila dh dpt tempah baju raya....

No comments: